Книга буде цікава власникам компаній, керівникам та HR-спеціалістам;
Авіакомпанії «Southwest Airlines» декілька років поспіль входила до п’ятірки американських компаній, у яких найкраще працювати (за версією видання «Fortune Magazine»);
Компанія постійно підтримує середній рівень плинності персоналу нижче 10 %;
Компанія мала найменшу кількість скарг від клієнтів протягом 18 років (інформація зі звіту «Air Travel Consumer Report» Міністерства транспорту США).
Лоррейн Ґраббс протягом 15 років була президентом авіакомпанії «Southwest Airlines». «Уроки лояльності» написано з точки зору колишнього співробітника. Це погляд із середини на життя й роботу в компанії «Southwest Airlines». Це історія зародження і втілення творчих ідей, які ви цілком можете запозичити й застосувати в діяльності своєї організації буквально сьогодні!
На сторінках книги ви дізнаєтеся:
• як компанії, котрі усвідомили, що їхній бізнес безпосередньо має справу з людьми, а не з авіаперевезеннями, виробництвом чи страхуванням, можуть розвинути у співробітників почуття глибокої відданості, що в довгостроковій перспективі призведе до стійкого успіху;
• як реалізувати таку корпоративну стратегію, результатом якої стане формування настільки досконалої корпоративної культури, що найкращі фахівці галузі змагатимуться за право стати частиною вашої компанії;
• як відзначати спільні перемоги й індивідуальні досягнення, створюючи середовище, в якому всі працюють разом, щоб досягти більшого;
• як стати найкращими в роботі з клієнтами й залишатися на цьому рівні завдяки довірі до співробітників і любові до кожного з них; вам буде легко й весело в їхньому колі, і ви зможете
надихнути всіх і кожного так само поводитися і з клієнтами;
• як надати платформу, інструменти й навчання в тих випадках, коли люди самостійно прагнуть
зробити свій внесок у загальну справу, тому що вірять у своїх керівників і покладаються на них.