SEO
Допомогти


Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки

Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки
Автор:
Код товару: 010792
Наявність: Попереднє замовлення
270 ₴

 Увійти для відображення накопичувальної знижки

Доставка в місто (змінити можна на сторінці оформлення замовлення)
До відділення Нова Пошта
В поштомат
Кур’єрська доставка
Отримання за 1-2 дні Оплата за тарифами служби доставки
Оплата під час отримання товару, Картою онлайн, Google Pay, Безготівковими для юридичних та фізичних осіб, Visa, MasterCard, Apple Pay
Гарантія якості
Ми сертифіковані GMP з рейтингом «А» від Асоціації натуральних продуктів (NPA).
Анотація

Неписане правило: щоб аудиторія не заснула під час презентації, додай кілька слайдів з котиками.

Та чому котики нас так зворушують? Чому зараз їх люблять, а в середні віки тварин асоціювали з темрявою і нещастям? І взагалі: як коти стали онлайн-фетишем? Еліз Вайт розказує, чому зародження інтернету тісно пов’язане із цими тваринками, а пісня «Інтернет зроблений із котів» — не такий уже й жарт.

Ви дізнаєтеся, як котики в японців стали символами удачі, а фізичні особливості зробили тваринок унікальними, а отже — відомими. І все це написано з ретельністю науковиці, яка на прикладі котів простежує, як культура впливає на технології і як технології формують культуру. 

ISBN
9786178115258
Автор
Еліз Вайт
Кількість сторінок
144
Код виробника
010792
Мова видання
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2023
Формат, мм
140х210
Вага
0.25
Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки