SEO
Допомогти


Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки

Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки
Автор:
Код товару: 010792
Наявність: Попереднє замовлення
270 ₴

 Увійти для відображення накопичувальної знижки

Доставка в місто (змінити можна на сторінці оформлення замовлення)
До відділення Нова Пошта
В поштомат
Кур’єрська доставка
Отримання за 1-2 дні Оплата за тарифами служби доставки
Оплата під час отримання товару, Картою онлайн, Google Pay, Безготівковими для юридичних та фізичних осіб, Visa, MasterCard, Apple Pay
Гарантія якості
Ми сертифіковані GMP з рейтингом «А» від Асоціації натуральних продуктів (NPA).
Анотація

Неписане правило: щоб аудиторія не заснула під час презентації, додай кілька слайдів з котиками.

Та чому котики нас так зворушують? Чому зараз їх люблять, а в середні віки тварин асоціювали з темрявою і нещастям? І взагалі: як коти стали онлайн-фетишем? Еліз Вайт розказує, чому зародження інтернету тісно пов’язане із цими тваринками, а пісня «Інтернет зроблений із котів» — не такий уже й жарт.

Ви дізнаєтеся, як котики в японців стали символами удачі, а фізичні особливості зробили тваринок унікальними, а отже — відомими. І все це написано з ретельністю науковиці, яка на прикладі котів простежує, як культура впливає на технології і як технології формують культуру. 

ISBN
9786178115258
Автор
Еліз Вайт
Кількість сторінок
144
Код виробника
010792
Мова видання
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2023
Формат, мм
140х210
Вага
0.25

Схожі товари на Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки

Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки