SEO
Допомогти


Маркетингові війни

Маркетингові війни
Автор:
Код товару: ФБ722073У
Наявність: Попереднє замовлення
550 ₴

 Увійти для відображення накопичувальної знижки

Доставка в місто (змінити можна на сторінці оформлення замовлення)
До відділення Нова Пошта
В поштомат
Кур’єрська доставка
Отримання за 1-2 дні Оплата за тарифами служби доставки
Оплата під час отримання товару, Картою онлайн, Google Pay, Безготівковими для юридичних та фізичних осіб, Visa, MasterCard, Apple Pay
Гарантія якості
Ми сертифіковані GMP з рейтингом «А» від Асоціації натуральних продуктів (NPA).
Анотація
Книга надрукована за кошти гранту інституційної підтримки.
«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.
Переклад - В’ячеслав Стельмах.
ISBN
9786170953858
Автор
Джек Траут
Кількість сторінок
240
Код виробника
ФБ722073У
Мова видання
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2019
Формат, мм
195х195
Вага
0.54

Схожі товари на Маркетингові війни

Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни