- SEO
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Будьмо! Захоплива і мотивуюча історія пивного революціонера, яка допоможе знайти інгредієнти, потрібні для успішної кар'єри у сфері продажу та маркетингу споживчих товарів.
Нік Міллер продав дуже багато пива за роки роботи у британській пивній індустрії. Від залів для гри в бінго та чоловічих клубів у Східному Лондоні до просування пивних брендів світового класу в національні мережі пабів та супермаркетів. Використовуючи потужну суміш з креативності, відданості та дисципліни, а також розумну стратегію продажів і маркетингу, він та його команда перетворили бренд Peroni з нішевого італійського імпорту на провідний британський лагер. Пізніше він очолив виробництво крафтового пива Meantime, кардинально змінив бренд і зрештою продав його компанії SABMiller за 120 мільйонів фунтів стерлінгів.
У книжці «Справа часу» зібрані всі уроки, які Нік отримав протягом своєї виняткової кар'єри, щоб показати будь-якому лідеру, як стратегічно мислити про продажі та маркетинг і максимізувати сильні сторони своєї команди.
Чому варто прочитати книжку «Справа часу. Чого мене навчило мистецтво варити пиво»?
Цитати:
Броварство — це магія, яка стається, коли ви вперше підносите холодний келих до губ і відчуваєте аромат пінної шапки. Кожен бровар знає, як важко, складно, але й невимовно приємно варити пиво та підбирати інгредієнти так, щоб люди могли скуштувати цю магію. Я чудово розумію, що до цього моменту я «дозрів» завдяки довгій, непростій і дуже щасливій кар’єрі в галузі, яку досі люблю.
З роками я зрозумів, що у підприємницькому мисленні дуже важливу роль відіграє дихотомія ризику та винагороди. Є теорія про ризик у бізнесі, яку у 1979 pоці запропонували Канеман і Тверські. Звучить вона приблизно так: готовність людини піти на ризик залежить від того, як вона сприймає ситуацію. У виграшній ситуації люди уникатимуть ризику, а у програшній — ітимуть на нього. Згідно з іншими дослідженнями, схильність до ризику у бізнесі часто корелює з досвідом конкретної людини — роками, які вона провела у світі підприємництва. Інакше кажучи, у питаннях ризику становище підприємця, його знання та життєві обставини важать більше, ніж характер. З цього випливає, що, оцінюючи власну готовність ризикнути, потрібно бути об’єктивним і чесним із собою.
Коли ви приймаєте серйозні рішення і вони виявляються правильними, перед вами відкриваються абсолютно нові та значно ширші кар’єрні горизонти. Хтось назве це удачею, інші інстинктом, але хай там як, у своїх рішеннях ви маєте бути сміливими. Ідея про те, щоб пожертвувати короткостроковими вигодами заради довгострокової мети, є фундаментом стратегічного планування — її корисно застосовувати як до власного життя та кар’єри, так і для планування розвитку компанії чи бренду.
Ви можете як завгодно сильно любити свій продукт або бізнес, але ця любов необґрунтована, якщо ви не знаєте показників, які її виражають.
Перекладач: Назар Старовойт