SEO
Допомогти


Як скласти маркетинговий план

Як скласти маркетинговий план
Автор:
Код товару: ФБ722100У
Наявність: Попереднє замовлення
390 ₴

 Увійти для відображення накопичувальної знижки

Доставка в місто (змінити можна на сторінці оформлення замовлення)
До відділення Нова Пошта
В поштомат
Кур’єрська доставка
Отримання за 1-2 дні Оплата за тарифами служби доставки
Оплата під час отримання товару, Картою онлайн, Google Pay, Безготівковими для юридичних та фізичних осіб, Visa, MasterCard, Apple Pay
Гарантія якості
Ми сертифіковані GMP з рейтингом «А» від Асоціації натуральних продуктів (NPA).

Книжка Джона Вествуда «Як скласти маркетинговий план» — посібник для кожного, хто працює у сфері бізнесу та планує започатковувати власну справу. Ця настільна книжка є універсальною для кожного: якщо ви лише амбітний початківець, обов’язково прочитайте її, щоб крок за крок правильно вибудувати власну маркетингову стратегію, якщо ж уже досвідчений бізнесмен — аби успішно закріпити позицію на ринку. У книжці подані вичерпні пояснення головних понять ринкового середовища, проілюстровано етапи побудови маркетингового плану та особливості маркетингової стратегії. Автор також не оминає важливих питань бізнесу онлайн, реклами та просування продукту. Вже давно планували показати ваш бізнес-проєкт світові через акаунт у мережі Інстаграм? Будь ласка! Джон Вествуд розповість, як цього досягти. Прописуючи такі важливі речі, автор все ж не прагне перетворити книжку на підручник з економіки: читати «Як скласти маркетинговий план» цікаво і зрозуміло, тому вона підійде вам, навіть якщо ви досі не мали справ зі складними економічними термінами.

Автор
Джон Вествуд
Вага
0.40
Кількість сторінок
176
Код виробника
ФБ1056146У
Мова видання
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2020
Тип видання
Паперова/електронна книга
Формат, мм
135х180

Схожі товари на Як скласти маркетинговий план

Як скласти маркетинговий план Як скласти маркетинговий план Як скласти маркетинговий план Як скласти маркетинговий план Як скласти маркетинговий план Як скласти маркетинговий план