SEO
Допомогти


Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа
Автор:
Код товару: ФБ722097У
Наявність: Попереднє замовлення
420 ₴

 Увійти для відображення накопичувальної знижки

Доставка в місто (змінити можна на сторінці оформлення замовлення)
До відділення Нова Пошта
В поштомат
Кур’єрська доставка
Отримання за 1-2 дні Оплата за тарифами служби доставки
Оплата під час отримання товару, Картою онлайн, Google Pay, Безготівковими для юридичних та фізичних осіб, Visa, MasterCard, Apple Pay
Гарантія якості
Ми сертифіковані GMP з рейтингом «А» від Асоціації натуральних продуктів (NPA).
Як вирішити, чи створювати додаткові облікові записи в соціальних медіа? Як збільшити кількість підписників на власних каналах? Як розвивати процес управління бесідою? Як зменшити негативний вплив скарги клієнта? Як уникнути проблем із регуляторними органами? Як не стати жертвою кібер-шахрайства? Де ж отримати відповіді на наведені запитання? Саме в цій книжці! Вона допоможе всім, хто прагне стати впевненим користувачем соціальних медіа та успішно розвивати свій бізнес або кар’єру в соціальних мережах.
Переклад: Ярослава Машико.
ISBN
978-617-09-6383-3
Автор
Мартін Томас
Вага
0.59
Кількість сторінок
304
Код виробника
ФБ1056137У
Мова видання
Українська
Обкладинка
Тверда
Тип видання
Паперова/електронна книга
Формат, мм
135х235

Схожі товари на Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа