SEO
Допомогти


Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа
Автор:
Код Товара: ФБ722097У
Наличие: Предзаказ
Производитель:
420 ₴

 Авторизоваться для отображения накопительной скидки

Доставка в город (можно изменить на странице оформления заказа)
В отделение Новая Почта
В почтомат
Курьерская доставка
Получение за 1-2 дні Оплата по тарифам службы доставки
Оплата при получении товара, Картой онлайн, Google Pay, Безналичными для юридических и физических лиц, Visa, MasterCard, Apple Pay
Гарантия качества
Мы сертифицированы GMP с рейтингом «А» от Ассоциации натуральных продуктов (NPA).
Як вирішити, чи створювати додаткові облікові записи в соціальних медіа? Як збільшити кількість підписників на власних каналах? Як розвивати процес управління бесідою? Як зменшити негативний вплив скарги клієнта? Як уникнути проблем із регуляторними органами? Як не стати жертвою кібер-шахрайства? Де ж отримати відповіді на наведені запитання? Саме в цій книжці! Вона допоможе всім, хто прагне стати впевненим користувачем соціальних медіа та успішно розвивати свій бізнес або кар’єру в соціальних мережах.
Переклад: Ярослава Машико.
ISBN
978-617-09-6383-3
Автор
Мартін Томас
Вага
0.59
Кількість сторінок
304
Код виробника
ФБ1056137У
Мова видання
Українська
Обкладинка
Тверда
Тип видання
Паперова/електронна книга
Формат, мм
135х235

Похожие товары на Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа

Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа Посібник The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа