- SEO
Авторизоваться для отображения накопительной скидки
Посібник передбачає здійснення двох видів оцінювання: поточного і підсумкового (за певний тематичний блок навчальної програми).
Система завдань для поточного оцінювання має різну структуру. Кожна робота містить по 5 завдань: тести закритого типу, де учень має вибрати один правильний варіант відповіді із чотирьох запропонованих, завдання на відповідність (створення логічних пар; за кожну правильну пару нараховується 1 бал), завдання з множинною відповіддю (потрібно вибрати із семи запропонованих варіантів відповідей три правильні), завдання практичного характеру, яке передбачає роботу з картосхемою, завдання на виконання розрахунків, завдання зі стислою або короткою зв’язною відповіддю. Сумарна оцінка виставляється як сума набраних балів. Якщо ця величина містить дробову частину, то загальна оцінка округлюється в бік більшого числа.
Система завдань тематичного блоку складається з десяти завдань. Завдання № 1—6 — це тести закритого типу (за кожен правильно виконаний тест учень (учениця) отримує 0,5 бала), № 7 — тест відкритої форми (за його правильне виконання учень отримує 1 бал), № 8 — задача (повне й правильне виконання — 2 бали, часткове виконання — 1 бал), № 9 — завдання практичного характеру, у якому за кожен правильно виконаний елемент завдання нараховується 1 бал (максимальна оцінка за завдання — 3 бали). Завдання № 10 має проблемний або творчий характер і передбачає розгорнуту відповідь на три запитання. Якщо воно виконане на високому рівні, то учень отримує 3 бали, якщо на достатньому — 2, на середньому — 1 і на початковому — 0,5 бала. Сумарна оцінка виставляється за таким самим принципом, як і в поточному оцінюванні.