SEO
Допомогти


Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки

Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки
Автор:
Код Товара: 010792
Наличие: Предзаказ
270 ₴

 Авторизоваться для отображения накопительной скидки

Доставка в город (можно изменить на странице оформления заказа)
В отделение Новая Почта
В почтомат
Курьерская доставка
Получение за 1-2 дні Оплата по тарифам службы доставки
Оплата при получении товара, Картой онлайн, Google Pay, Безналичными для юридических и физических лиц, Visa, MasterCard, Apple Pay
Гарантия качества
Мы сертифицированы GMP с рейтингом «А» от Ассоциации натуральных продуктов (NPA).
Анотація

Неписане правило: щоб аудиторія не заснула під час презентації, додай кілька слайдів з котиками.

Та чому котики нас так зворушують? Чому зараз їх люблять, а в середні віки тварин асоціювали з темрявою і нещастям? І взагалі: як коти стали онлайн-фетишем? Еліз Вайт розказує, чому зародження інтернету тісно пов’язане із цими тваринками, а пісня «Інтернет зроблений із котів» — не такий уже й жарт.

Ви дізнаєтеся, як котики в японців стали символами удачі, а фізичні особливості зробили тваринок унікальними, а отже — відомими. І все це написано з ретельністю науковиці, яка на прикладі котів простежує, як культура впливає на технології і як технології формують культуру. 

ISBN
9786178115258
Автор
Еліз Вайт
Кількість сторінок
144
Код виробника
010792
Мова видання
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2023
Формат, мм
140х210
Вес
0.25

Похожие товары на Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки

Універсальна теорія котиків в інтернеті. Як культура впливає на технології і навпаки