SEO
Допомогти


Маркетингові війни

Маркетингові війни
Автор:
Код Товара: ФБ722073У
Наличие: Предзаказ
Производитель:
550 ₴

 Авторизоваться для отображения накопительной скидки

Доставка в город (можно изменить на странице оформления заказа)
В отделение Новая Почта
В почтомат
Курьерская доставка
Получение за 1-2 дні Оплата по тарифам службы доставки
Оплата при получении товара, Картой онлайн, Google Pay, Безналичными для юридических и физических лиц, Visa, MasterCard, Apple Pay
Гарантия качества
Мы сертифицированы GMP с рейтингом «А» от Ассоциации натуральных продуктов (NPA).
Анотація
Книга надрукована за кошти гранту інституційної підтримки.
«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.
Переклад - В’ячеслав Стельмах.
ISBN
9786170953858
Автор
Джек Траут
Кількість сторінок
240
Код виробника
ФБ722073У
Мова видання
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2019
Формат, мм
195х195
Вес
0.54

Похожие товары на Маркетингові війни

Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни Маркетингові війни