SEO
Допомогти


Інформатика. 8 клас: календарно-тематичний план з урахуванням компетентнісного потенціалу предмета

Інформатика. 8 клас: календарно-тематичний план з урахуванням компетентнісного потенціалу предмета
Нет отзывов
Автор:
Код Товара: Т812024У
Наличие: Нет в наличии
Цена:18 ₴
Доставка в город (можно изменить на странице оформления заказа)
В отделение Новая Почта
В почтомат
Курьерская доставка
Получение за 1-2 дні Оплата по тарифам службы доставки
Оплата при получении товара, Картой онлайн, Google Pay, Безналичными для юридических и физических лиц, Visa, MasterCard, Apple Pay
Гарантия качества
Мы сертифицированы GMP с рейтингом «А» от Ассоциации натуральных продуктов (NPA).

Запропонований календарно-тематичний план розроблено відповідно до навчальної програми з інформатики для 8 класу з урахуванням провідних ідей особистісно орієнтованого і компетентнісного підходів у навчанні.
У посібнику наведено предметні та ключові компетентності, що сформуються, протягом кожного уроку. Кожен учитель має змогу творчо підійти до реалізації програми, ураховуючи інтереси та рівень підготовки учнів, умови навчання тощо.
Призначений для вчителів інформатики загальноосвітніх навчальних закладів.

ISBN
9786170936233
Автор
Бондаренко О.О.
Вага
0.04
Кількість сторінок
32
Клас
8
Код виробника
Т812024У
Мова видання
Українська
Обкладинка
М'яка
Рік видання
2017
Формат, мм
145x215

Похожие товары на Інформатика. 8 клас: календарно-тематичний план з урахуванням компетентнісного потенціалу предмета

Інформатика. 8 клас: календарно-тематичний план з урахуванням компетентнісного потенціалу предмета Інформатика. 8 клас: календарно-тематичний план з урахуванням компетентнісного потенціалу предмета Інформатика. 8 клас: календарно-тематичний план з урахуванням компетентнісного потенціалу предмета Інформатика. 8 клас: календарно-тематичний план з урахуванням компетентнісного потенціалу предмета Інформатика. 8 клас: календарно-тематичний план з урахуванням компетентнісного потенціалу предмета Інформатика. 8 клас: календарно-тематичний план з урахуванням компетентнісного потенціалу предмета