- SEO
Швидка і весела гра, яка перевірить всю вашу винахідливість.Стихії стикаються одна з одною, щоб отримати енергію від природи. Використовуйте силу своїх карт, щоб перемогти суперника, кинувши йому виклик під час ментальної дуелі. Вік: 6-99.
В Дуелі стихій є два типи карт:
Карти стихій: Ці карти гравці отримують під час кожного раунду гри. У кожного гравця буде такий самий набір, як і у суперника. Вода, вогонь і рослини є звичайними стихіями, тоді як світло і темрява є особливими стихіями. На картах є ілюстрація, яка показує, який це тип стихії, яке значення сили (використовується для того, щоб отримати перевагу) і піктограму, яка показує тип стихії, яку потрібно подолати
Карти територій: У кожному раунді обидва гравці змагатимуться за завоювання однієї з них. Ці карти показують кількість наданих піктограм та умову покращення території, яка дає найбільшу кількість піктограм.
На зворотному боці цих карт зображена ілюстрація місцевості, її цінність в піктограмах і подвоєні очки. У певних випадках з'являється зірочка.
МЕТА ІГРИ
Дуель стихій можна виграти 3 різними способами:
- Завоювання 3 територій із зірочкою.
- Завоювання 4 територій одного типу (ліс, джерело або вулкан).
- Отримання найбільшої кількості піктограм на 2 з 3 типів територій, якщо не були виконані вищевказані умови.
ПІДГОТОВКА
1. Кожен гравець обирає собі набір карт стихій.
2. Перетасуйте і покладіть карти територій в центр столу лицьовою стороною догори (з боку однієї піктограми).
ІГРОВИЙ РАУНД
У кожному раунді гравці змагатимуться за видиму карту з колоди територій. Першим атакує випадково обраний гравець. Нападник кладе перед собою карту лицем донизу, а потім карту лицем догори. Це будуть ваші два варіанти для дуелі.
Захисник вибирає одну зі своїх карт і кладе її перед собою сорочкою догори, після того, як побачить одну з карт нападника. Потім нападник вирішує, чи грати з видимою картою, чи з тією, що лежить сорочкою догори, знову беручи іншу карту в руку. Після вибору захисник перевертає свою карту і порівнює обидві карти у дуелі, знаючи що:
- Вогонь може перемогти рослину (Зображення 4).
- Рослина може перемогти воду.
- Вода може перемогти вогонь.
- Темрява перемагає всі звичайні стихії.
- Світло перемагає темряву або програє решті стихій.
Якщо ви виграєте зі звичайною стихією, ви забираєте карту. І якщо це та ж стихія, що і територія, карта перевертається і отримує більше піктограм.
Якщо ви виграєте з темрявою, то берете карту території.
Якщо ви виграли зі світлом, ви забираєте карту території, що розігрується, і перевертаєте її так, як якщо б ви виграли з картою стихії з цієї території.
У випадку, якщо обидва гравці використовують одну і ту ж стихію, їхні значення порівнюється. Той, хто має більшу цінність, перемагає в дуелі. Якщо обидва гравці мають однакову цінність, дуель закінчується внічию, а територія залишається за захисником.Наприкінці дуелі кожен гравець кладе зіграну ним карту лицьовою стороною догори і завойовану територію, щоб гравці могли бачити, чим грав їхній опонент і скільки піктограм він накопичив (Зображення 5).
ЗАВЕРШЕННЯ ГРИ
Гра може закінчитися 3 різними способами:
- Автоматично, як тільки хтось отримає 3 території із зіркою.
- Автоматично, як тільки хтось отримає 4 території з однаковою стихією.
Якщо жодна з цих ситуацій не відбувається, гра закінчується після 12 раундів, коли не залишиться жодної території (остання карта скидається і не розігрується). У цей момент кожен гравець порівнює отримані ним піктограми кожного типу з іконками суперника. Той, хто має найбільше значків одного типу, виграє цю територію. У разі нічиєї перемогу отримує той, хто має територію із зіркою. Той, кому вдасться отримати більшість на 2 з 3 територій, виграє гру.
Наприклад, Аврора має 4 піктограми вогню, а Хаві - 2. Аврора має більше піктограм, тому завойовує територію вогню.
КОМПЛЕКТАЦІЯ: Українська інструкція; 13 карт стихій на гравця (2 однакові набори): 3 карти рослин, 3 карти води, 3 карти вогню, 3 карти темряви, 1 карта світла; 12 карт територій (по 4 кожного типу): 4 лісових, 4 джерельних, 4 вулканічних.